Czy warto decydować się na reklamę outdorową? Kiedy dobrze jest o niej pomyśleć?

Zaplanowanie kampanii reklamowej tak naprawdę wymaga dobrego przemyślenia wszelkich wyników, jakie chcemy osiągnąć, a także wszelkich czynników, które będą wpływały na rezultat końcowy. Czyli mowa tu głównie o docelowej grupie ewentualnych klientów, obszarze oddziaływania, zasięgu reklamy, a także czasie trwania kampanii. Nie zapominajmy przy tym o formie reklamy, ponieważ to ma również niebagatelny wpływ na rezultat końcowy.

billboard - reklama zewnętrzna

Autor: Jeffrey Beall
Źródło: http://www.flickr.com
Na rynku mamy sporo rodzajów reklamy, coraz bardziej popularna jest zaś reklama zewnętrzna. Charakteryzuje się ona głównie wysoką częstotliwością odbioru, gdyż dostępna jest przez całą dobę, jak billboard Kraków, szerokim zasięgiem, możemy ją tak naprawdę umieścić praktycznie wszędzie. Łatwo także dotrzeć do dużego grona konsumentów i do tego można ją różnicować, czyli wybierać daną grupę odbiorców, by otrzymać jak najlepsze rezultaty. Miejscem wyeksponowania outdooru będzie na pewno ulica, ale i miejsca użyteczności publicznej, dajmy na to centra handlowe, jak i środki transportu – zobacz stronę.

Kiedy decydujemy się na akcję zewnętrzną możemy skorzystać z naprawdę dużej ilości możliwości, które odpowiadają różnego rodzaju zapotrzebowaniu. Spośród wielu jej odmian, najpopularniejsze są tablice reklamowe, billboard Poznań, inne reklamy wielkopowierzchniowe czy citylighty, czyli reklamy podświetlane.

Podoba Ci ten artykuł? Ekstra, jednak kliknij ponadto tutaj – przeczytasz w tamtym miejscu bardzo użyteczny wpis (http://www.metalfach.com.pl/), który też będzie dla Ciebie ciekawy.

Odnośnie każdej kampanii reklamowej, najważniejszą rolę pełni tutaj adresat przedstawianych treści, najważniejsze zaś kryterium wyboru danego typu reklamy będzie w związku z tym konkretna grupa konsumentów, jaka jest wytypowana przykładowo przez wzgląd na wiek, płeć albo też status materialny. Następnymi uwarunkowaniami, jakie są w stanie wskazywać na taki, a nie innego rodzaju nośnik reklamowy, będą lokalizacja, czas ekspozycji i budżet, jakim dysponuje zleceniodawca. W zależności od typu oraz charakteru reklamowanego artykułu, przekaz umiejscowiony na wybranych nośnikach będzie skierowany do osób, które na pewno go zauważą.

podświetlany billobard reklamowy

Autor: Elliott Brown
Źródło: http://www.flickr.com
Tak więc reklama jakiegoś auta, będzie z reguły umiejscowiona na billboardzie, który stoi przy drodze szybkiego ruchu, natomiast oferta mieszkań znajdzie się na billboardzie na obrzeżach miast lub innych osiedlach konkretnego dewelopera – -> sprawdź dodatkowe informacje.