Z jakiego powodu bilboardy obecnie się stały tak często wykorzystywanym nośnikiem, jakie mają zalety i wady.

Częstym widokiem przy ruchliwych skrzyżowaniach i ulicach są ogromne tablice reklamowe, nazywane również bilboardami. Ich wielkość jest taka, że trudno ich nie dostrzec, zwłaszcza że w nocy posiadają odpowiednie podświetlenia.

stanowisko

Autor: KLINGSPOR Schleiftechnologie
Źródło: http://www.flickr.com
Mimo coraz częściej wykorzystywanej w reklamie nowoczesnej technologii bilboardy nadal cieszą się ogromną popularnością pośród reklamodawców, i bez przerwy pojawiają się kolejne instalacje. Niezwykle istotną zaletą bilboardów jest przede wszystkim niska cena zakupu reklamy i szansa na dotarcie do dużej liczby odbiorców. Billboard Zielona Góra umieszczony przykładowo przy głównej trasie samochodowej jest każdego dnia widziany przez kilka tysięcy kierowców i pasażerów. A jeżeli ktoś przejeżdża taką trasę codziennie i codziennie widzi taką reklamę, to w niejednym przypadku w końcu ulegnie jej wpływowi.
Z powodu swojej wielkości i położenia billboard Bydgoszcz wymagał będzie specyficznej formy reklamowanej treści.

Podoba Ci się ten treść?! To przejdź do oferty szkolenia iso, aby zaznajomić się z dodatkowymi info na omawiany temat, jakie dla Ciebie podaliśmy.

Sam przekaz nie powinien być za długi, bo jadący szybciej kierowca zapewne by nie zdążył go przeczytać. Z tego też powodu najczęściej na bilboardzie pojawia się jakieś ciekawe zdjęcie czy rysunek, a do tego krótkie, łatwe do zapamiętania hasło promocyjne. Niektórzy twórcy reklam idą jeszcze dalej i wykorzystują pomysł z puentą. Polega ono na tym, że początkowo przykleja się coś intrygującego, co ma przyciągnąć uwagę i ciekawość odbiorców.

Po pewnym czasie pierwszy plakat jest zastępowanym kolejnym, na którym znajduje się wyjaśnienie całej zagadki, taki model reklamy jest coraz chętniej stosowany przez liczne firmy.