Metoda na przyciągającą uwagę reklamę w mieście

Współczesny marketing oferuje sporo możliwości wypromowania naszej firmy czy produktu. Można do tego celu wykorzystać tak klasyczne kanały marketingowe do jakich z całą pewnością należy reklama w telewizji i radio, jak również najbardziej nowoczesne formy reklamy. Najtrudniejsza z nich bywa reklama radiowa, bowiem ludzie są stworzeniami dla których ewolucyjnie najistotniejszy jest zmysłu wzroku. Z tej przyczyny reklama w radio jest trudna, ponieważ informacje przesyłane za pomocą radioodbiornika należy przedstawić dźwiękiem, co może być zadaniem niełatwym.

telebim na koncercie

Autor: Piotr Drabik
Źródło: http://www.flickr.com

We współczesnych czasach liczy się szybkość trafność i urozmaicenie reklamy. Dlatego też na rynku reklamy prym wiedzie reklama multimedialna, czyli córeczka reklamy telewizyjnej. Podstawowym zadaniem pracownika marketingu jest na pewno wyszukanie właściwego miejsca, gdzie emisja reklamy przyniesie potencjalnie największe profity. Bardzo często lokalizacjami gdzie opłaca się montować takie reklamy są centra miast, w których ruch automobilowy jak też pieszy jest najbardziej intensywny, a jest z tym związane reklamę może zobaczyć duża ilość potencjalnych konsumentów. Sprawdź: medas media.

Podstawowym warunkiem skuteczności naszej reklamy jest jednak to, by wyróżniała się ona spośród masy innych. W tak ogromnych skupiskach jak Trójmiasto jest to zadanie niełatwe, jednak nie niemożliwe. Świetnym rozwiązaniem będzie wynajęcie telebimu. Nie jest to trudne zadanie, starczy wpisać w przeglądarkę hasło: telebim Starogard Szczeciński, by wyszukać należytą firmę która zaprojektuje i zrealizuje nam taką formę reklamy za osiągalną cenę. Podobna reklama (oklejanie samochodów kolory) emitowana na wielkoformatowym ekranie z całą pewnością dotrze do ogromnie wielu potencjalnych klientów. Co istotne, treści wyświetlone na ekranie będą widoczne 24 godziny na dobę, więc nie da się takiego przekazu przeoczyć.

Telebim promocyjny

Autor: clry2
Źródło: http://www.flickr.com

Wspomniane formy reklamy ze swojej natury muszą być krótkie, najczęściej nie przekraczają minuty (bez względu od firmy która naszą reklamę zrealizuje). Istnieją kontrowersje mające związek z tym typem reklam. Niektórzy sądzą, że może ona wpłynąć na zmniejszenie bezpieczeństwa na drogach. Może się tak stać tylko wtedy, gdy miejsce prezentacji zostało niewłaściwie wybrane. Silne światło LED może wówczas oślepiać kierowców.